logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۰۰۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول امور روحانیون اداره حفظ استان زنجان خبر داد:

برگزاری سومین جشنواره دفاع مقدس در زنجان

برگزاری-سومین-جشنواره-دفاع-مقدس-در-زنجان-
مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: سومین جشنواره پرچم‌داران دفاع مقدس و مقاومت با محوریت نقش روحانیت در زنجان در حال برگزاری است.

حجت‌‎السلام سید حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه سومین جشنواره پرچم‌داران دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محوریت روحانیت در دفاع مقدس در دو بخش ملی و بین‌المللی در حال برگزاری است، اظهار کرد: این جشنواره هر دو سال یک‌بار در استان زنجان شروع به فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این جشنواره به بحث و معرفی، الگوسازی و بیان رشادت‌های روحانیت در عرصه‌های ایثار و مقاومت می‌پردازد بیان کرد: محورهای جشنواره بررسی نقش امام، مقام معظم رهبری در انقلاب و دفاع مقدس و جبهه مقاومت است که نقش پر رنگ مراجع تقلید و امامان جماعت را به تصویر می‌کشد.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای، فیلم و عکس، رسانه و تیترهای خبری، شعر با محوریت شهدای روحانی شروع به فعالیت خواهد کرد و مهلت ارسال آثار 15 دی ماه 1403 است.

وی گفت: محورهای سومین جشنواره پرچم‌داران دفاع مقدس و مقاومت، نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی است.

 محمدی بیان کرد: نشانی دبیرخانه این جشنواره، جاده گاوازنگ، خیابان شهیدان یعقوبعلی و محمدعلی محمدی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر